O našoj edukaciji “Drogerist” i projektu koji je EU financirala s milijun kuna govori i HRT
U emisiji “Vodič kroz EU fondove” emitiran je prilog o uspješno odrađenom projektu koji je EU financirala s milijun kuna, a čiji nositelj je Callidus
Za rad u drogerijama više nije dovoljno imati samo radno iskustvo prodavača, već poslodavci traže i nove kompetencije. Prepoznavši potrebe tržišta, novi Callidusov edukacijski program iz projekta “Osnaživanje kompetencija za zapošljavanje u drogerijama” usmjeren je na postavljanje novog standarda drogerijskog zanimanja u Hrvatskoj. Edukacijski program namijenjen je potencijalnim zaposlenicima drogerija, prodavaonicama zdrave hrane i prirodne kozmetike. Vrijednost projekta je 1,051 milijun kuna, a sufinanciran je iz Europskog socijalnog fonda u iznosu od čak 95 posto.
Polaznici programa su se upoznali s detaljima i specifičnostima asortimana drogerija, osnovnim poslovnim procesima te temeljima marketinga i poslovne komunikacije, a praktični dio nastave odvijao se u prodavaonicama dm-a uz mentorsku podršku šesnaest djelatnika dm-a gdje su iz prve ruke upoznali svakodnevna zaduženja zaposlenika u drogeriji.
“Za potrebe domaćeg drogerijskog lanca napravili smo program koji polaznike osposobljava na područjima asortimana drogerija, komunikacijskih i prodajnih vještina” izjavila je Carmen Tariba, ravnateljica Callidusa.
Prvih 50 polaznika već je uspješno završilo program koji se vodio pod stručnim vodstvom osposobljenih mentora u drogeriji. „U programu naučila sam sve što jedan drogerist treba znati; o nabavi, prijemu robe, prezentiranju proizvoda na policama te kako biti ljubazan prema kupcima“ zaključila je Željka Valentić, zadovoljna polaznica programa koja je ovim programom stekla nova znanja i vještine.
Nove kvalifikacije svakom polazniku donose prednost pri zapošljavanju u drogerijama, a novi standard zanimanja prilagođen je i ponuđen širem tržištu Hrvatske čime je osigurana održivost projekta.