Obavijest o nadmetanju
Uspostava regionalnog centra kompetentnosti u turizmu i ugostiteljstvu Dubrovnik referentne oznake UP.03.3.1.05.0004
- Naručitelj u smislu Zakona o javnoj nabavi: Ne
- Broj ugovora: UP.03.3.1.05.0004
- Naziv projekta: Uspostava regionalnog centra kompetentnosti u turizmu i ugostiteljstvu Dubrovnik referentne oznake UP.03.3.1.05.0004
- OIB tvrtke ili organizacije: 51744209467
- Naziv tvrtke ili organizacije: Callidus – ustanova za obrazovanje odraslih
- Osoba za kontakt: Antonija Briševac
- Lokacija: Grad Zagreb , Zagreb
- Kontakt telefon: 38514095810
- Email: antonija.brisevac@ustanovacallidus.hr
- Vrsta nabave: Usluge
- Datum objave: 21. 04. 2021.
- Rok za dostavu ponuda: 07. 05. 2021.
Kratak opis nabave:
Predmet nabave je usluga izrade strukovnog dijela strukovnog kurikuluma za stjecanje kvalifikacije na razini 4.2 iz područja kuharstva. Predmet nabave predstavlja jednu od aktivnosti u projektu Uspostava regionalnog centra kompetentnosti u turizmu i ugostiteljstvu Dubrovnik.
Prethodno navedeni projekt obuhvaća uspostavu Regionalnog centra kompetentnosti Dubrovnik kao mjesta izvrsnosti s ciljem jačanja institucionalnih i ljudskih resursa u sektoru turizma i ugostiteljstva u Dubrovačko-neretvanskoj županiji i regiji, kako bi se povećale mogućnosti na tržištu rada mladima koji se žele uključiti u obrazovanje (učenici i polaznici u sektoru turizma i ugostiteljstva), već uključenima u obrazovanje ili onima na prelasku do tržišta rada te odraslima.
Cilj ove aktivnosti koja je predmet nabave jest jačanje kapaciteta i stručnosti ljudskih resursa kroz njihovo osnaživanje za izradu kurikuluma namijenjenog poučavanju učenika u redovnom sustavu obrazovanja i odraslih polaznika programa kroz koji će unaprijediti mogućnosti za učenje temeljeno na radu kroz povezivanje ishoda učenja sa stvarnim potrebama tržišta rada iskazanim od strane poslodavaca.
Priloženi dokumenti:
- Callidus_Obavijest o nadmetanju (OoN).pdf Datum: 21.4.2021.
- Callidus_Dokumentacija za nadmetanje.pdf Datum: 21.4.2021.
- Ponudbeni list s dodacima.docx Datum: 21.4.2021.
- PRILOG 1_Troškovnik.xlsx Datum: 21.4.2021.
- PRILOG 2_obrazac Izjava o nepostojanju osnova za isključenje gospodarskog subjekta iz postupka nabave.docx Datum: 21.4.2021.
- PRILOG 3_obrazac Popisa glavnih usluga.docx Datum: 21.4.2021.
- PRILOG 4_obrazac Životopisa stručnjaka.docx Datum: 21.4.2021.
- PRILOG 5_ Izjava o ispunjavanju stručnih kvalifikacija i stručnog iskustva stručnjaka.docx Datum: 21.4.2021.
- PRILOG 6_obrazac Izjave o integritetu.docx Datum: 21.4.2021.
- PRILOG 7_ Izjava o prihvaćanju odredbi dokumentacije za nadmetanje.docx Datum: 21.4.2021.
- Cjelokupna dokumentacija za nadmetanje sa svim prilozima.zip Datum: 21.4.2021.
- 01 Odluka o odabiru_EV-01.pdf Datum: 2.6.2021.