Courses

  • 0 Lessons

    Specijalist prodaje u drogerijama

     

    Cijena: 1.128,14 EUR

    Trajanje programa: 188 sati

    • teorijska nastava: 64 nastavnih sati
    • vježbe: 24 nastavna sata
    • praktična nastava: 100 nastavnih sati pod nadzorom mentora



    Uvjeti upisa:
    Ovaj program mogu upisati osobe koje imaju završenu trogodišnju srednju školu za zanimanje prodavač/ica ili završenu bilo koju četverogodišnju srednju školu.


    Uvjerenje: Program je odobren od Ministarstva obrazovanja Republike Hrvatske, a polaznik/-ica ostvaruje pravo na Uvjerenje o osposobljavanju i upis zvanja "Osposobljavanje za poslove prodaje u specijaliziranim trgovinama - drogerijama" u radnu knjižicu.

    Početak programa: zima/proljeće 2023.

    U vremenu brzih promjena trendova u prodaji drogerijskih proizvoda do kojih dolazi zbog povećane svijest i kupaca o zdravom životu, raste obujam i poslovanja i broja zaposlenih u drogerijama i prodavaonicama zdravih proizvoda.

  • 0 Lessons

    Trgovinsko poslovanje drogerije

    Djelomično financiranje putem HZZ vaučera u iznosu od 506,07 EUR. Razliku u cijeni pokriva polaznik.

    Cijena: 663,61 EUR

    Trajanje nastave: 200 sati

    • 50 sati – Vođeni proces poučavanja i učenja
    • 100 sati – Učenje temeljeno na radu
    • 50 sati – Samostalne aktivnosti polaznika


    Uvjeti upisa:
    Cjelovita kvalifikacija na razini 4.1 ili 4.2, zanimanja: prodavač, komercijalist, ekonomist, kozmetičar, medicinski kozmetičar, frizer, pediker, prehrambeni tehničar, tehničar nutricionist, farmaceutski tehničar, maturant gimnazije.

    Uvjerenje: Program je odobren od Ministarstva obrazovanja Republike Hrvatske, a polaznik ostvaruje pravo na Uvjerenje o usavršavanju i upis usavršenog zvanja u radnu knjižicu kao “Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije Trgovinsko poslovanje u drogeriji“.

    Cilj mikrokvalifikacije „Trgovinsko poslovanje drogerije“ je osigurati usavršavanje za osobe koje žele raditi u specijaliziranim trgovinama-drogerijama kako bi se što prije uključile na tržište rada te svojim znanjima i vještinama doprinijele što boljoj usluzi kupcima koji su sve zahtjevniji i samosvjesniji.