Kroz edukaciju polaznici će se upoznali s detaljima i specifičnostima asortimana drogerija, osnovnim poslovnim procesima te temeljima marketinga i poslovne komunikacije. Praktični dio nastave odvija se u prodavaonicama dm-a uz mentorsku podršku djelatnika dm-a, a polaznici imaju iz prve ruke upoznati se s zaduženjima zaposlenika u drogeriji.
Ishodi učenja tj. kompetencije:
- Razlikovati osnovne pojmove u trgovinskom poslovanju
- Zaprimati, evidentirati i propisno skladištiti robu u specijaliziranoj trgovini -drogeriji
- Pripremiti radno mjesto i proizvode za prodaju u skladu sa standardima poslovanja drogerije
- Izvršiti naplatu robe u gotovini, karticama ili darovnim karticama i izdati račun
- Objasniti sastav i namjenu proizvoda iz asortimana drogerije sukladno deklaraciji proizvoda
- Provesti promociju i pozicioniranje proizvoda na prodajnom mjestu prema zadanoj marketinškoj strategiji poslodavca
- Ispitati potrebe kupaca za drogerijskim proizvodima te ih savjetovati sukladno iskazanim potrebama
- Održavati dobre odnose sa suradnicima i kupcima te se ponašati u skladu s poslovnim bontonom
Metoda rada:
Program je zamišljen kao optimalan spoj teorijskog i praktičnog djela, s težištem na završnoj praksi, a ključ programa je postizanje kompetencija za zapošljavanje u drogerijama, prodavaonicama zdrave hrane i prirodne kozmetike.
Program je podijeljen u 5 tematskih cjelina. Prije svakog modula odrađuje se konzultativni dio nastave koji se provodi konzultacijama nastavnika i polaznika putem platforme za vođeno učenje. Polaznici zatim sudjeluju na treningu (koji čini teorijski i praktični dio nastave), a između svakog pojedinog modula nova znanja i vještine primjenjuju u praksi kako bi ostvarili potrebne kompetencije na željenome području.
- teorijska nastava: 64 nastavnih sati
- vježbe: 24 nastavna sata
- praktična nastava: 100 nastavnih sati pod nadzorom mentora
- Ukupno: 188 nastavna sata
5 tematskih cjelina i sadržaj:
- 1. Osnove trgovinskih poslovnih procesa u specijaliziranim trgovinama – drogerijama
– Osnove trgovinskog poslovanja
– Nabava, zaprimanje i skladištenje proizvoda u drogerijama
– Prodaja drogerijskih proizvoda i usluga - 2. Asortiman specijalizirane trgovine – drogerije
– Proizvodi za higijenu i njegu ljudskog tijela
– Kozmetički i parfumerijski proizvodi u drogeriji
– Dodaci prehrani i biljni pripravci u drogeriji
– Proizvodi za kućanstvo
– Deklaracija proizvoda i njena funkcija u prodaji - 3. Osnove marketinga i poslovne komunikacije
– Marketinške aktivnosti u specijaliziranoj trgovini – drogeriji
– Komunikacija s kupcima i poslovni bonton
– Prodajni razgovor - 4. Zaštita na radu i prva pomoć
– Osnove zaštite na radu
– Osnove zaštite okoliša
– Prva pomoć kod ozljede na radu - 5. Praktična nastava
– Nabava, zaprimanje i skladištenje proizvoda u drogerijama
– Prodaja drogerijskih proizvoda i usluga i marketinške aktivnosti u drogeriji
– Komunikacija s kupcem, poslovni bonton i prodajni razgovor
Način učenja:
Posebnost naših programa jest ta da ćete dio programa kojim usvajate nova znanja biti u prilici usvojiti samostalno, u vrijeme i na mjestu koje vama odgovara, i to primjenom suvremenog modela učenja na daljinu.
Cijelo vrijeme na raspolaganju će vam biti certificirani mentor, kao i stručni nastavnici koji provode program. Ovakva provedba edukacije iznimno je učinkovita jer svaki polaznik ima svoj put kojim prolazi program, uz kontinuirano praćenje i potporu mentora, nastavnika i kolega.
Učenje i edukacija, bazirani na kompetenciji, na taj način u cijelosti mogu pratiti jamstvo kvalitete svih procesa potrebnih nekoj radnoj organizaciji. Jamstvo naše kvalitete postaje standard kroz sve procese učenja, edukacije i razvoja poslovnih vještina, a naši polaznici dobivaju sigurnu okolinu koja ima precizno definiran cilj – osposobiti i usavršiti kandidata za željeni poslovni profil.
Uvjerenje o usavršavanju i upis zvanja u radnu knjižicu:
Program je odobren od Ministarstva obrazovanja Republike Hrvatske, a polaznik/-ica ostvaruje pravo na Uvjerenje o osposobljavanju i upis zvanja “Osposobljavanje za poslove prodaje u specijaliziranim trgovinama – drogerijama” u radnu knjižicu