Sadržaj programa
Nastavni program hrvatskoga jezika za strance usklađen je s europskim smjernicama, a njihov sastavni dio čine europski prihvaćene razine jezičnih kompetencija. U skladu s tim, program navodi jezična znanja, vještine i sposobnosti (jezične kompetencije) koje bi polaznici trebali savladati do kraja pojedinog stupnja, te jezične strukture kojima bi se trebali služiti. Program deskriptorima definira rezultate koje svaki polaznik mora postići na kraju određenog stupnja. Takav program osigurava fleksibilnost utoliko što omogućuje ustanovama za obrazovanje odraslih, samostalni odabir nastavnih materijala i načina postizanja definiranih rezultata, te pruža mogućnost uvođenja različitih sadržaja i različitih aktivnosti koje je moguće ostvariti u specifičnim uvjetima u kojima se nastava stranog jezika odvija i koje nastavnik odabire u skladu s potrebama, interesima i mogućnostima pojedinaca ili grupa
Izvedba
Grupna nastava – uživo
Individualna nastava – po dogovoru (online/uživo)
Što očekivati
Pristup koji se primjenjuje prilikom izvođenja nastave je aktivni pristup koji korisnike prvenstveno sagledava kao aktivne sudionike u društvenom životu, tj. kao članove društva koji moraju izvršavati
zadatke u određenim uvjetima, u određenom okruženju i u okviru određenog područja djelovanja.
Metodološki pristup prilagođava se polaznicima i uvijek se odabire pristup kojim će se najuspješnije ispuniti postavljeni ciljevi. Nastavnici stalno prate potrebe polaznika i konstantno se usavršavaju kako bi tim potrebama što bolje udovoljili.